Salam kepada semua pengunjung.. Kami membuat pre order direct dari China dan lain2 negara.Semua item yang berada didalam blog ini adalah pre order dimana pre order bermakna barangan tiada ditangan kami tetapi di order mengikut permintaan customer.Hanya customer yang membuat pre order sahaja layak untuk mendapat harga yg ditawarkan oleh kami.Sekiranya anda merasakan harga yang tertera mahal dan boleh mendapatkan sendiri barangan tersebut dengan harga yang lebih murah jika order sendiri di China dan lain2 negara,anda tidak perlulah membuat order dengan kami dan tidak perlulah mempertikaikan harga kami kerana harga yg tertera di blog kami termasuk kos postage dari supplier ke warehouse,kos shipping dari china ke malaysia,caj clearance kastam.
Deposit 80% diperlukan sekiranya anda membuat order daripada kami kerana ini untuk mengelakkan not serious buyer.. SILA IKUTI ARAHAN MINIMUM ORDER YANG TELAH DITETAPKAN BAGI SETIAP PRE ORDER YANG ADA.SETIAP ORDER YG TIDAK MENGIKUT MOQ YG DITETAPKAN,ORDERNYA AKAN DIBATALKAN.INI ADALAH PENTING KERANA IANYA ADALAH ARAHAN DARI PIHAK SUPPLIER DI CHINA YANG KEBANYAKANNYA MEMERLUKAN MINIMUM ORDER BAGI SESUATU JENIS BARANGAN ATAU NILAI BELIAN.

TARIKH TUTUP SEMUA PRE ORDER--TARIKH TERBARU---



PRE ORDER UNTUK BULAN SEPT AKAN BERMULA DARI HARI INI DAN AKAN DITUTUP ORDER PADA 07 OKTOBER 2014 .ANDA DIMINTA MENGHANTAR SENARAI BARANGAN YANG INGIN DI ORDER KE EMAIL KAK SUE :- azmashop@ yahoo.com. SELEWAT-LEWATNYA PADA 06 OKTOBER 2014 2014. BAYARAN DEPOSIT 80% PERLU DIJELASKAN SELEWAT-LEWATNYA 06 OKTOBER 2014 2014 SEBELUM URUSAN ORDER DILAKUKAN KE SUPPLIER DI CHINA PADA 08 OKTOBER 2014 2014. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH SMS/WHATSAPP @ 0176367610 ( KAK SUE)
~HARAP MAKLUM~
BARANGAN PRE ORDER akan mengambil masa antara 4 minggu utk sampai ke MALAYSIA selepas tarikh ianya bertolak dari China dan bukannya dikira 4 minggu selepas tarikh tutup pre order.Ini mengambil kira waktu supplier menghantar barang ke warehouse,masalah forwader,faktor cuaca dilaut,kelewatan kapal bertolak dari China,pengurusan clearance kastam dan sbgnya.Adakala barangan akan sampai lewat disebabkan oleh masalah-masalah tertentu.Ini adalah diluar kawalan pihak Azmashop.Sekiranya anda tidak boleh menunggu lama,anda tidak dibenarkan untuk membuat sebarang tempahan dengan Azmashop kerana seandainya barangan lewat sampai disebabkan masalah tertentu dan anda ingin membatalkan tempahan,pihak kami tidak akan memulangkan deposit yang telah dibayar.Deposit akan dipulangkan 100% hanya sekiranya barangan anda tiada STOK~HARAP MAKLUM~
SEKIRANYA ADA BARANGAN YANG ANDA HAJATI TETAPI TIADA DI BLOG INI,ANDA BOLEH MENGHANTAR CONTOH PIC KE EMAIL KAK SUE..INSYAALLAH KAK SUE AKAN CARIKAN UNTUK ANDA KERANA TERLALU BANYAK BARANGAN YANG TIDAK SEMPAT KAKSUE UPDATE EKORAN KESIBUKAN UNTUK BERBLOGGING

Pengikut


TARIKH TUTUP PRE ORDER BAGI KESEMUA BARANGAN YANG BERADA DIDALAM WEBSITE INI ADALAH 07 OKTOBER 2014
~HARAP MAKLUM~

Cari Produk Disini

Thursday

Wajib Baca

1)Adakah Azmashop Online ini wujud?
Syarikat kami memang wujud dan didaftarkan atas nama Azmas Maju Enterprise dan berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia sejak 2005 dengan nombor pendaftaran MA 0092838-A.Kami membuat order barangan dari luar negara terutamanya China dan juga merupakan syarikat kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB.Anda boleh rujuk disini CIDB jadi anda tidak perlu ragu-ragu untuk membuat order dari kami kerana syarikat kami benar-benar wujud

2)Apakah yang dimaksudkan MOQ?

MOQ bermaksud Minimum Order Quantity

Disebabkan kekeliruan sesetengah pelanggan baru mengenai MOQ,disini kak sue jelaskan tentang MOQ
RM24 yang tertera adalah harga untuk sehelai..dan bukannya harga untuk 4 helai.Anda wajib membeli 4 helai setiap design.Jika ingin membuat pembelian lebih dari 4 helai,sila buat belian dalam gandaan 4,8,12 dan seterusnya

3)Apakah yang dimaksudkan MINIMUM ORDER KESELURUHAN?

MINIMUM ORDER KESELURUHAN SUPPLIER=ianya merupakan jumlah order yang ditetapkan oleh supplier tersebut dan anda perlu membeli minimum RM150 atau sbgnya dari supplier tersebut dan bukannya jumlah order yg dicampur2 dari supplier-supplier yg berbeza yang terdapat dalam blog ini untuk mencukupkan RM150.

4)Apakah yang dimaksudkan Pre order?

Pre order bermaksud barangan tiada ditangan Azmashop.Ianya perlu diorder dari pihak pembekal terlebih dahulu dimana pembeli perlu membayar deposit 80% dari harga nilai belian.

5)Bagaimana saya ingin membuat tempahan?

Anda perlu menghantar senarai tempahan ke azmashop@yahoo.com dengan menggunakan format Excell.

CONTOH BORANG ORDER




Setelah kami menerima pesanan anda, pihak kami akan membalas email anda dalam masa 24jam.Didalam email tersebut kami akan menyatakan jumlah deposit yang perlu dijelaskan.
Sekiranya anda tidak menerima sebarang email dari kami,sila semak SPAM Box anda.

6)Apa yang akan terjadi,sekiranya saya sudah membuat tempahan dan telah menerima reply email tetapi saya tidak membuat sebarang pembayaran dalam masa yang ditetapkan?

Kami akan membatalkan order anda dan nama anda akan kami BLACKLIST sebagai Backout buyer.Tempahan hanya boleh dibuat oleh serious buyers sahaja
Sekiranya anda menukar fikiran dan tidak berminat untuk meneruskan order,sila email kepada pihak azmashop semula untuk cancel order.Dengan cara itu,anda tidak akan diblacklist.


7)Dimana pembayaran perlu dibuat?

Kami menerima pembayaran melalui Online Bank Transfer / ATM Transfer / ATM Cash Deposit / Over the Bank Counter

Bank Name : Maybank
Account Number: 554110103714
Account Holder Name: Azmas Maju Enterprise

atau

Bank Name : CIMB
Account Number: 04060-066562-52-4
Account Holder Name: Suri Mastika Binti Mahat

Sebaik sahaja pembayaran dibuat,sila email kepada kami

-Nama Anda
-No H/P
-Alamat anda
-Bank yang digunakan untuk pembayaran deposit(Maybank/Cimb)
-Tarikh & Masa pembayaran deposit dibuat
-Jumlah Deposit

8)Berapa lama masa barangan PRE ORDER akan sampai?

BARANGAN PRE ORDER akan mengambil masa antara 4-5 minggu utk sampai ke MALAYSIA selepas tarikh ianya bertolak dari China dan bukannya dikira 4-5 minggu selepas tarikh tutup pre order.Ini mengambil kira faktor cuaca dilaut,pengurusan clearance kastam dan sbgnya.Adakala barangan akan sampai lewat disebabkan kelewatan supplier menghantar barang ke gudang atau atas sebab-sebab tertentu.Ini adalah diluar kawalan pihak Azmashop.Kesemua barangan juga perlu dihimpunkan digudang sebelum dihantar ke Malaysia.
Sekiranya anda tidak boleh menunggu lama,anda tidak dibenarkan untuk membuat sebarang tempahan dengan Azmashop kerana seandainya barangan lewat sampai disebabkan masalah tertentu dan anda ingin membatalkan tempahan,pihak kami tidak akan memulangkan deposit yang telah dibayar.Deposit akan dipulangkan 100% hanya sekiranya barangan anda tiada STOK.

9)Mengapa kami cuma diberitahu terdapat sesetengah barangan tiada stok selepas bayaran deposit dibuat..Adakah blog ini tidak diupdate dari masa kesemasa untuk kami ketahui status barangan samada masih ada atau pun tidak?

Blog tidak diupdate sentiasa kerana setiap gambar barangan yang tertera diblog,ianya dihantar oleh supplier melalui email.Senarai order barangan akan dikumpul pada tarikh pre order ditutup.Kemudian senarai order itu akan diemail kepada supplier,pada waktu itu,barulah pihak kami dapat mengetahui samada barangan tersebut masih ada ataupun ketiadaan stok.Adamasa ketika pihak kami upload gambar barangan tersebut,ianya masih ada stok namun sehingga tarikh pre order ditutup,barangan tersebut kemungkinan besar ada yang kehabisan stok.

10)Sekiranya barangan yang diorder oleh saya kehabisan stok,adakah wang saya akan dikembalikan?

Ya,sekiranya barangan yang diorder oleh pembeli kehabisan stok oleh pembekal,pihak Azmashop akan memulangkan semula 100% wang pembeli.

12)Saya memilih satu set baju yang tertulis MOQnya 6 helai,didalam set tersebut terdapat lebih dari 3 warna yang berlainan,tetapi mengapa apabila barangan dikirim kepada saya,daripada 6 helai baju tersebut saya cuma menerima 2 warna sahaja?

Kami akan upload pic yang diberi oleh supplier kepada kami. Sekiranya barangan yang anda inginkan kehabisan warna yang dipohon..majoriti supplier akan menggantikan warna yang lain asalkan dari design yang sama untuk mencukupkan MOQ mereka kerana bayaran full payment sudah dibuat semasa kami submit order.Sekiranya anda memahami masalah ini,anda dibenarkan membuat order dengan Azmashop.Sekiranya tidak,anda tidak dibenarkan sama sekali untuk order. ~HARAP MAKLUM~

12)Bagaimana jika saya membatalkan pesanan setelah deposit dibayar?

Sebarang pembatalan order selepas pembayaran deposit dibuat adalah tidak dibenarkan sama sekali.Kami juga tidak akan memulangkan kembali deposit 80% yg telah dibayar sekiranya anda membatalkan pesanan.Jadi anda diminta memikir semasak2nya sebelum membuat order dengan kami.

13)Adakah saya cuma perlu membuat bayaran mengikut harga barangan yang tertera di website atau ada caj lain yang tersembunyi sekiranya saya membuat tempahan?

Ya,anda cuma perlu membuat bayaran mengikut harga barangan yang tertera di website.Harga yang tertera adalah termasuk caj International shipping,clearance kastam.
Namun demikian,harga tidak termasuk kos penghantaran ke rumah anda..anda perlu membayar harga kos penghantaran barang dari Malaysia ke kerumah anda sahaja.Kami menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia untuk urusan penghantaran.

14)Bagaimana saya ingin mengetahui tarikh tutup pre order?

Tarikh tutup PRE Order akan tertera setiap bulan di bahagian atas blog ini.Deposit 80% perlu dijelaskan selepas anda comfirm order.Pihak Azmashop akan membuat tempahan selepas anda membuat pembayaran.Sekiranya anda gagal membuat bayaran sebelum tarikh tutup order,pesanan anda akan dibatalkan

15)Adakah penting untuk saya mengikut MOQ(Minimum Order Quantity)yang ditetapkan?

YA,SILA IKUTI ARAHAN MINIMUM ORDER YANG TELAH DITETAPKAN BAGI SETIAP PRE ORDER YANG ADA.INI ADALAH PENTING KERANA IANYA ADALAH ARAHAN DARI PIHAK SUPPLIER DI CHINA YANG KEBANYAKANNYA MEMERLUKAN MINIMUM ORDER BAGI SESUATU JENIS BARANGAN ATAU NILAI BELIAN.

16)Apakah yang dimaksudkan Hit&Run Buyer?

Hit & Run buyer merupakan pelanggan yang bertanya bermacam-macam soalan seolah-olah ingin membeli barangan yang ada dan meminta pihak kami mencari barangan yang diingini tetapi apabila quotation diberi mereka mendiamkan diri.Seandainya tidak berminat untuk membeli sila inform supaya saya tidak membuang masa sms anda dan menghantar email kepada anda berulang kali.Sila jangan hubungi kami semata2 ingin mempermainkan kami padahal anda tidak berniat pun untuk membelinya.Awas!!nama anda,nombor telefon anda serta email anda akan kami blacklist.Sila ambil perhatian!!!


Conditions (Pls read it before place order)

1) Once i've placed your order,you'll receive it in 4-5 week time so if you can't wait,don't order. However sometimes there will be some delay from estimated time due to unforeseen reason when the stocks on the custom department.We will always try our best to expedite the delivery as most time it is beyond control due to factory production, custom procedure etc. So please be patient, will inform u when reach my place.

2) Place order only if you are willing to wait for the stock arrival.

3) Deposit 80% payment must be made within 48hrs once you confirm your order. We'll place order after receiving your payment. No last minute backout is allowed.Buyer MUST PAY BEFORE THE CLOSING DATE or orders will be CANCELED.

4)The actual item may differ from what is depicted in picture. The colour for all the items may be slightly different from the displayed photos due to the colour resolution.Buyers order at own risk.

5)Order cancelled by buyer is not refundable.GUARANTEED Money Back, once your goods is out of stocks.

6). All Items sold are not refundable or exchangeable.All items must be settled in full payment prior to shipment.The ordered items will be sent out upon confirmation of 100% payment

7) We reserve the rights to cancel the order in the case of the item is out of stock. Full item price will be refunded.

8)All Final Price are included International shipping charges.

9)All price quoted are charges EXCLUDING local poslaju to your house. No other hidden charges

8) Term & Condition may change without prior notices.

9)No last minute cancellation or back outs will be entertained once full payment received.

10)Once you have made the order, it means that you have agreed with the term and conditions noted.

20 comments:

  1. salam.bolehkah pihak tuan mendapatkan harga sesuatu barang yg hendak saya order? sebagai contoh magnetic item..

    ReplyDelete
  2. salam

    yer,saya boleh mendapatkan magnetic item utk anda

    ReplyDelete
  3. salam..bolehkah azmas buat penghantaran ke ireland ?

    ReplyDelete
  4. bolehkah jika sy ingin mendapatkan benang DMC.. adakah sy boleh membuat pesanan yg dicampur adukkan.. contoh.. order button, benang dmc dll bg mendapatkan minimum order?

    ReplyDelete
  5. Kak Azmas, saya mencari barang yang agak besar juga, kira2 30kg satu unit. Bisa diuruskan, ngak? joeazhan@gmail.com Tq kak!

    ReplyDelete
  6. boleh cari tak produk spotcleaner blackhead??

    ReplyDelete
  7. salam..
    kalau nak mintak tolong belikan barang n post ke sini boleh tak?

    ReplyDelete
  8. salam

    boleh tak kalau nak mintak belikan barang untuk petshop? kalau boleh email kan saya harga barang untuk makanan kucing, cage, pet carrier, pet accessories, pet toilet, cat furniture/tree/scratcher, pet toys dan segala yg berkaitan dengan pet shop. boleh dapatkan harga untuk pet toilet jenama smartsift.

    tima kasih.

    nomic_gurlz@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. salam.. ade jual bed sheet dgn comforter x? thank you
    nayzaazy@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Blh pm sy utk borong shake n take

    ReplyDelete
  11. mcmana sy nak dapat kat harga sesuatu barang yang nak diorder?

    ReplyDelete
  12. SKRAng xde open untuk order ke?>

    ReplyDelete
    Replies
    1. semak di sini dik

      https://www.facebook.com/pemborongazmas

      Delete
  13. Saya mencari plastic opp untuk kegunaan pembukusan roti di bakeri ukuran 4x6 dan 4x8 inci...

    ReplyDelete
  14. salam..kak azmas..saya berminat nak order alat jahitan... blh x bg bg minimum order dan harganya sekali? tlg email sofia_azizan@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. PRE ORDER BERMAKSUD
      Semua item yang berada didalam blog ini adalah pre order dimana pre order bermakna barangan tiada ditangan kami tetapi di order mengikut permintaan customer.

      Deposit 80% diperlukan sekiranya anda membuat order daripada kami kerana ini untuk mengelakkan not serious buyer.. SILA IKUTI ARAHAN MINIMUM ORDER YANG TELAH DITETAPKAN BAGI SETIAP PRE ORDER YANG ADA

      BARANGAN PRE ORDER akan mengambil masa antara 4 minggu utk sampai ke MALAYSIA selepas tarikh ianya bertolak dari China dan bukannya dikira 4 minggu selepas tarikh tutup pre order.Ini mengambil kira waktu supplier menghantar barang ke warehouse,masalah forwader,faktor cuaca dilaut,kelewatan kapal bertolak dari China,pengurusan clearance kastam dan sbgnya.Adakala barangan akan sampai lewat disebabkan oleh masalah-masalah tertentu.Ini adalah diluar kawalan pihak Azmashop.

      Sekiranya anda tidak boleh menunggu lama,anda tidak dibenarkan untuk membuat sebarang tempahan dengan Azmashop kerana seandainya barangan lewat sampai disebabkan masalah tertentu dan anda ingin membatalkan tempahan,pihak kami tidak akan memulangkan deposit yang telah dibayar.Deposit akan dipulangkan 100% hanya sekiranya barangan anda tiada STOK

      boleh wassap 0176367610

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...